Закріплено Правила подання заявки на розблокування банківського рахунку

Хітоши Овншвидкий

Керівництво проекту
Реєстрація
08.06.25
Повідомлення
7
Реакції
0
Бали
0
Правила подачі скарги чи оскарження на адміністратора
Загальна інформація:

  • Заголовок скарги повинен відповідати наступній формі - "Особистий нікнейм";
    Приклад: Олег Романович
  • Адміністратор вправі не надавати докази публічно (на форум) якщо там присутня інформація яка не підлягає розповсюдженню;
  • Скарги розглядаються протягом 24 годин з моменту її подачі. Є виключення: ситуація не зрозуміла та потребує додаткового часу чи доказів;

Заборонено:
  • В темі заборонено оффтоп, флуд;
  • Забороняється обговорювати відповіді адміністратора. Якщо ви не згодні з його рішеннями можете подати скаргу на його ім'я;
  • Забороняється неадекватна поведінка, образа, матюки, завуал. мат;
  • Забороняється неповажне ставлення до Адміністратора у скарзі;

Не підлягає розгляду:
  • Заявка написана від третього лиця;
  • Дублювання заявки (заявки з ідентичною проблемою на яку була вже надана відповідь);
  • Неадекватний зміст заявки (музика, текст, неадекватна назва доказів, тощо);
  • Заявка в якій використані повідомлення для підняття статусу теми ("UP", "Піднімаю" тощо);
  • Нечитабельна заявка (використаний чорний колір, дуже малий розмір шрифту, тощо);
Примітка:
  • Фрапс / фото знятий на телефон або інші подібні пристрої підлягає розгляду якщо на ньому хороша якість та видно всі ключові і необхідні моменти.
  • Відеодоказ має обов'язково бути розміщений на відеохостингу YouTube;
Форма подачі заявки:
Особистий нікнейм:
Докази видачі блокування рахунку (скріншот/відео):
Посилання на блокування рахунку:
Докази виконання роботи (скріншот/відео, сплати податку, реєстрація бізнесу і тп):
Дата подачі:
 

Статистика форуму

Теми
114
Повідомлення
129
Користувачі
34
Новий користувач
Дмитро Атрощенко

Хто переглядає цю тему (Усього: 1, Члени: 0, Гості: 1)

Зверху Знизу