Хітоши Овншвидкий
Керівництво проекту
- Реєстрація
- 08.06.25
- Повідомлення
- 7
- Реакції
- 0
- Бали
- 0
Правила подачі скарги чи оскарження на адміністратора
Загальна інформація:
Заборонено:
Не підлягає розгляду:
Загальна інформація:
- Заголовок скарги повинен відповідати наступній формі - "Особистий нікнейм";
Приклад: Олег Романович - Адміністратор вправі не надавати докази публічно (на форум) якщо там присутня інформація яка не підлягає розповсюдженню;
- Скарги розглядаються протягом 24 годин з моменту її подачі. Є виключення: ситуація не зрозуміла та потребує додаткового часу чи доказів;
Заборонено:
- В темі заборонено оффтоп, флуд;
- Забороняється обговорювати відповіді адміністратора. Якщо ви не згодні з його рішеннями можете подати скаргу на його ім'я;
- Забороняється неадекватна поведінка, образа, матюки, завуал. мат;
- Забороняється неповажне ставлення до Адміністратора у скарзі;
Не підлягає розгляду:
- Заявка написана від третього лиця;
- Дублювання заявки (заявки з ідентичною проблемою на яку була вже надана відповідь);
- Неадекватний зміст заявки (музика, текст, неадекватна назва доказів, тощо);
- Заявка в якій використані повідомлення для підняття статусу теми ("UP", "Піднімаю" тощо);
- Нечитабельна заявка (використаний чорний колір, дуже малий розмір шрифту, тощо);
- Фрапс / фото знятий на телефон або інші подібні пристрої підлягає розгляду якщо на ньому хороша якість та видно всі ключові і необхідні моменти.
- Відеодоказ має обов'язково бути розміщений на відеохостингу YouTube;
Особистий нікнейм:
Докази видачі блокування рахунку (скріншот/відео):
Посилання на блокування рахунку:
Докази виконання роботи (скріншот/відео, сплати податку, реєстрація бізнесу і тп):
Дата подачі: