Очікування Правила подання скарг на лідера / заступника фракції серверу.

Статус
Закрита.
Реєстрація
03.06.25
Повідомлення
4
Реакції
0
Бали
1
Правила подачі скарги на лідера чи заступника
Загальна інформація:
  • Заголовок скарги повинен відповідати настпній формі - "Нікнейм лідера чи заступника" / "Суть скарги";​
  • Приклад: Степан Монако / Звільнив без причини​
  • Срок подачі скарги 7 днів з моменту порушення. Є виключення щодо розгляду таких скарг але адміністрація залишає право за собою відхилити вашу скаргу якщо термін її подачі вийшов;​
  • Скарги розглядаються протягом 24 годин з моменту її подачі. Є виключення: ситуація не зрозуміла та потребує додаткового часу чи доказів;​
  • Скарги які на розгляді Керівника, Спец,адміністратора - розглядаються від 12 до 48 годин​
Заборонено:
  • В темі заборонено офтоп, флуд;
  • Забороняється обговорювати відповіді адміністратора. Якщо ви не згодні з його рішеннями можете подати скаргу на його ім'я;​
  • Забороняється неадекватна поведінка, образа, матюки, завуал. мат;​
  • Забороняється Неповажне ставлення до Адміністратора у скарзі;​

Не підлягає розгляду:
  • Фрапсу / скріншоту більше 7 днів;​
  • Тривалість фрапсу більше 5 хвилин, при умові якщо фрапс більше 2 хвилин потрібно вказувати тайм коди порушень;​
  • В скарзі відсутні докази порушення з боку адміністрації / відсутній скріншот видачі покарання;​
  • Скарга написана від третього лиця (виключення: приймаються скарги від 3го лиця в яких є грубі порушення правил серверу - RDM, образи (всі без виключення), реклама сторонніх проєктів/читів/ресурсів, розпал міжнаціонлальної ворожнечі, багоюз який напряму шкодить проекту);​
  • Навмисний злив адміністративного складу;​
  • Дублювання скарг (скарга з ідентичною проблемою на яку була вже надана відповідь);​
  • Неадекватний зміст скарги (музика, текст, неадекватна назва доказів, тощо);​
  • Скарга в якій використані повідомлення для підняття статусу теми ("UP", "Піднімаю" тощо);​
  • Нечитабельна скарга (використаний чорний колір, дуже малий розмір шрифту, тощо);​
Примітка:
  • Фрапс знятий на телефон або інші подібні пристрої підлягає розгляду якщо на ньому хороша якість та видно всі ключові і необхідні моменти.​
  • Відеодоказ має обов'язково бути розміщений на відеохостингу YouTube;​
  • Допускається до розгляду фрапс більше 5 хвилин, якщо в ньому міститься інформація щодо РП ситуації або описує повну ситуацію що склалася.​
Форма подачі скарги:
  1. Нікнейм лідера/заступника:
  2. Особистий нікнейм:
  3. Суть скарги:
  4. Доказ видачі покарання (скріншот/відео):
  5. Дата походження:
 
Статус
Закрита.

Статистика форуму

Теми
121
Повідомлення
138
Користувачі
35
Новий користувач
Даня Хелл

Хто переглядає цю тему (Усього: 1, Члени: 0, Гості: 1)

Зверху Знизу