- Реєстрація
- 08.06.25
- Повідомлення
- 7
- Реакції
- 0
- Бали
- 1
Правила подачі скарги на гравців які перебувають у нелегальних організаціях
Загальна інформація:
1. Нікнейм гравця:
2. Особистий нікнейм:
3. Клан порушника:
4. Чи знаходитесь Ви в клані, якщо так, то у якому:
5. Суть скарги:
6. Докази (скриншот/відео):
7. Дата порушення:
Загальна інформація:
- Заголовок скарги повинен відповідати наступній формі - "Нікнейм гравця / Суть скарги";
- Приклад: Владислав Савочкін / DM
- Термін подачі скарги 7 днів з моменту порушення. Є виключення щодо розгляду таких скарг, але адміністрація залишає право за собою відхилити вашу скаргу якщо термін її подачі вийшов;
- Скарги розглядаються протягом 24 годин з моменту її подачі. Є виключення: ситуація не зрозуміла та потребує додаткового часу чи доказів;
- Скарги, які на розгляді у Керівника - розглядаються від 12 до 48 годин (є винятки)
- В темі заборонено офтоп, флуд;
- Забороняється обговорювати відповіді адміністратора. Якщо ви не згодні з його рішеннями можете подати скаргу на його ім'я;
- Забороняється неадекватна поведінка, образа, матюки, завуал. мат;
- Забороняється Неповажне ставлення до Адміністратора у скарзі;
- Фрапсу / скриншот понад 7 днів;
- Тривалість фрапсу понад 5 хвилин, при умові якщо фрапс більше 2 хвилин потрібно вказувати тайм коди порушень;
- В скарзі відсутні докази порушення з боку адміністрації / відсутній скриншот видачі покарання;
- Скарга написана від третього лиця (виключення: приймаються скарги від 3-го лиця в яких є грубі порушення правил сервера - RDM, образи (всі без виключення), реклама сторонніх проєктів/читів/ресурсів, розпал міжнаціональної ворожнечі, багоюз який напряму шкодить проєкту);
- Навмисний злив адміністративного складу;
- Дублювання скарг (скарга з ідентичною проблемою на яку була вже надана відповідь);
- Неадекватний зміст скарги (музика, текст, неадекватна назва доказів тощо);
- Скарга в якій використані повідомлення для підняття статусу теми ("UP", "Піднімаю" тощо);
- Нечитабельна скарга (використаний чорний колір, дуже малий розмір шрифту тощо);
- Фрапс знятий на телефон або інші подібні пристрої підлягає розгляду якщо на ньому хороша якість та видно всі ключові й необхідні моменти.
- Відеодоказ має обов'язково бути розміщений на відеохостингу YouTube;
- Допускається до розгляду фрапс понад 5 хвилин, якщо в ньому міститься інформація щодо РП ситуації або описує повну ситуацію що склалася.
- Скарга на втрату майна за допомогою обшуку жертви може бути прийнятою без надання фрапсу, але вказанням приблизного часу вказаної ситуації.
1. Нікнейм гравця:
2. Особистий нікнейм:
3. Клан порушника:
4. Чи знаходитесь Ви в клані, якщо так, то у якому:
5. Суть скарги:
6. Докази (скриншот/відео):
7. Дата порушення: